ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Η τεχνική υποστήριξη του ηλεκτρονικού σας καταστήματος ή της ιστοσελίδας σας, αντικειμενικά είναι απολύτως απαραίτητη: σας εξασφαλίζει τακτικές αναβαθμίσεις και απόλυτη ασφάλεια και λειτουργικότητα 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες το χρόνο.
Τι περιλαμβάνει η τεχνική υποστήριξη;
Η τεχνική υποστήριξη περιλαμβάνει την αντιμετώπιση οποιασδήποτε τεχνικής βλάβης ή δυσλειτουργίας του e-shop ή του site σας. Εξαιρούνται περιπτώσεις, όταν η ιστοσελίδα δεν είναι κατασκευασμένη από την δική μας εταιρεία, που αφορούν πολύ μεγάλες κακοτεχνίες από την πλευρά της εταιρείας που την κατασκεύασε. Και αυτό γιατί σε μία ανάλογη περίπτωση δεν αρκεί μια απλή παρέμβαση αλλά χρειάζεται αντικατάσταση ενός μεγάλου τμήματος ή και του συνόλου της ιστοσελίδας μερικές φορές. Σε αυτήν την περίπτωση όμως, ενημερώνεστε εξαρχής.
Η τεχνική υποστήριξη στην ουσία περιλαμβάνει εργατοώρες του τεχνικού ή του προγραμματιστή, των οποίων κάθε εργατοώρα κοστίζει 50€ εκτός συμφωνητικού. Αν για κάποια επιδιόρθωση χρειαστεί η αγορά κάποιου προγράμματος για παράδειγμα, αυτό βαραίνει εσάς. Το φαινόμενο αυτό βέβαια είναι πολύ σπάνιο γιατί τα περισσότερα προγράμματα τα διαθέτουμε και τα περνάμε χωρίς κάποια επιπλέον επιβάρυνση.
Τέλος, στην τεχνική υποστήριξη περιλαμβάνεται και η τηλεφωνική επικοινωνία με την εταιρεία μας για θέματα χρήσης και όχι μόνο καθαρά τεχνικά. Σε αυτήν την περίπτωση λαμβάνετε οδηγίες από τηλεφώνου είτε με απομακρυσμένη σύνδεση όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο.
Δεν υπάρχει όριο στις ώρες ούτε της μίας υπηρεσίας, ούτε της άλλης.
Οι ώρες λειτουργίας της εταιρίας μας είναι Δευτέρα με Παρασκευή 10.00 – 20.00. Αν κάτι ΕΠΕΙΓΟΝ χρειαστείτε εκτός ωραρίου, μπορείτε να καλέσετε και στα κινητά τηλέφωνα που θα σας δοθούν.
Με συμφέρει οικονομικά να κάνω σύμβαση για τεχνική υποστήριξη;
Απόλυτα. Πρώτον γιατί αλλιώς δεν υπάρχει ασφάλεια με πολλές και σοβαρές επιπτώσεις (όπως πρόστιμα πολλών χιλιάδων), ειδικά όπου καταχωρούνται προσωπικά δεδομένα.
Επίσης, στην περίπτωση που υπάρξει κάποια σοβαρή ζημιά, είτε από εξωτερικούς παράγοντες (δολιοφθορά) είτε από εσάς την ώρα που πάτε να περάσετε ένα προϊόν για παράδειγμα, μπορούμε να επαναφέρουμε το κατάστημα άμεσα, αλλιώς θα πρέπει να κατασκευαστεί εξ αρχής το συγκεκριμένο κομμάτι, πράγμα που θα κοστίσει πολλά χρήματα.
Και καθαρά από οικονομική άποψη, σίγουρα σας συμφέρει, αν σκεφτείτε πως αν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα, η αμοιβή του τεχνικού ή του προγραμματιστή που θα ασχοληθεί ξεκινάει από 120€ και κάθε ώρα που προστίθεται κοστίζει 50€, δηλαδή έχει τεράστια διαφορά από την ετήσια σύμβαση και ισχύει και για μία μεμονωμένη περίπτωση και όχι για κάθε μέρα.
Μπορώ να έχω υποστήριξη και σε γενικά θέματα χρήσης ή μόνο σε τεχνικά;
Στην τεχνική υποστήριξη συγκαταλέγεται και υποστήριξη εξ αποστάσεως κάθε φορά που έχετε μία απορία, κάποιο πρόβλημα, ή θέλετε να περάσετε κάποιο προϊόν για παράδειγμα.
Αν έχει κάποιο πρόβλημα τεχνικό ο υπολογιστής μου, η επισκευή περιλαμβάνεται;
Η τεχνική υποστήριξη περιλαμβάνει μόνο την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας, δεν έχει καμία σχέση με την καλή λειτουργία του υπολογιστή.