9 λόγοι που δεν μπορείς να κλείσεις πελάτες

 

Iσχύει και για προϊόντα, αλλά κυρίως για υπηρεσίες.

Μία συχνή ερώτηση που μου κάνουν οι πελάτες μου είναι «Πώς να αυξήσω το πελατολόγιο μου;». Η απάντηση είναι απλή: site-social media-διαφήμιση-εκπαίδευση. Τα τρία πρώτα γίνονται αμέσως αποδεκτά. Η εκπαίδευση θεωρούν πως δεν τους χρειάζεται. Όμως η εκπαίδευση, σε βοηθάει αφού έχεις στα χέρια στοιχεία ανθρώπων που ενδιαφέρονται για την υπηρεσία σου να κλείσεις σίγουρα τη συμφωνία. Σου γράφω λοιπόν ποιοι είναι οι 9 λόγοι που δεν μπορείς να κλείσεις πελάτες χωρίς εκπαίδευση.

1.Μήπως σου παίρνει πάνω από 30 δευτερόλεπτα να κάνεις καλή εντύπωση;

Όταν έβλεπες παλιά τον πελάτη στο γραφείο σου, είχες όλο το χρόνο να κάνεις καλή εντύπωση και να δεις τις αντιδράσεις του. Τώρα, όταν τον πελάτη τον βρίσκεις στο ίντερνετ, σου αφήνει τα στοιχεία του και τον καλείς, δεν έχεις πάνω 30 δευτερόλεπτα για να τον κερδίσεις χωρίς να τον βλέπεις ή να σε βλέπει.

2. Μήπως έχεις ψυχρή συμπεριφορά;

Η διαδικασία πώλησης πρέπει να την κάνετε γρήγορα και σωστά. Το σωστά προϋποθέτει ενδιαφέρον από την πλευρά σας για τις ανάγκες του πελάτη. Αν είστε ο τύπος που μιλάει ασταμάτητα, δεν χαμογελάει και δίνει την εντύπωση πως ο πελάτης τον ενοχλεί με τις απορίες του, μην νιώθετε έκπληξη.

3.Μήπως ο πελάτης ξέρει περισσότερα από εσένα;

Όσο αστείο και αν δείχνει, φυσικά και συμβαίνει. Είσαι χρόνια πωλητής και έναν άνθρωπο ανίδεο μπορείς να τον πείσεις να αγοράσει. Που κι αυτός κάποια στιγμή θα το καταλάβει και θα φύγει. Αλλά ο καλύτερος πελάτης είναι για όλους μας ο ενημερωμένος πελάτης. Αυτός είναι που ξέρει την αξία της δουλειάς μας και είναι πρόθυμος να πληρώσει. Μην τον απογοητεύσεις.

4. Μήπως σε Google-αρε και δεν σε βρήκε;

Κοντεύω να γίνω γραφική πια. Το λέω και το ξαναλέω: Αν δεν σε βρίσκουν στην Google, δεν σε βρίσκουν πουθενά. Είναι σαν να μην υπάρχεις. Πρέπει λοιπόν άμεσα να ζητήσετε μια έρευνα SEO και μια ολοκληρωμένη πρόταση για το ποιες ενέργειες θα σας φέρουν στις πρώτες θέσεις στην Google. Ελάτε σε επαφή με την Brand Name και θα το κάνουμε εντελώς δωρεάν.

5.Όταν σου ζητάει ο πελάτης κάτι εκτός των συνηθισμένων, τί κάνεις;

Στις εκπαιδεύσεις έχω δει πολλές φορές ανθρώπους να χάνουν ξαφνικά το χρώμα τους. Δεν είναι θεατρικός μονόλογος η πώληση. Δεν λες τα δικά σου και κάνεις μια ευχή από μέσα σου να μην διακόψει και ρωτήσει κάτι. Για τον καλό πωλητή το πρόβλημα ή το παράπονο του πελάτη είναι χρυσές ευκαιρίες για να δείξει τι αξίζει!

6. Πόσο σημαντικές είναι οι ανάγκες του πελάτη για σένα;

Όταν επικοινωνείτε με έναν πελάτη, μην ξεχνάτε ότι πάνω απ’ όλα είναι ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Και έχει ανθρώπινες ανάγκες. Αυτές τις ανθρώπινες ανάγκες πρέπει να μπορείτε να διαγνώσετε και να καλύψετε, γιατί μόνο τότε θα ξεκλειδώσει και θα σας «επιτρέψει» να καλύψετε πλήρως και τις «επαγγελματικές» του ανάγκες. Αν νιώσει πως αυτό δεν σας αφορά, το παιχνίδι τελείωσε.

7. Πόσο άμεσα επικοινωνείς με τον πελάτη από τη στιγμή που θα αφήσει τα στοιχεία του;

Οι «καλοί» δυνητικοί πελάτες, δηλαδή αυτοί που είναι στην τελική θέση του κύκλου της απόφασης αγοράς, δεν υπάρχουν πια αν αργήσεις να επικοινωνήσεις μαζί τους κι αυτό είναι μεγάλο κρίμα. Αυτοί οι άνθρωποι έχουν συνειδητοποιήσει πως έχουν ανάγκη την υπηρεσία σου, έχουν κάνει έρευνα αγοράς, έχουν τα χρήματα και είναι καθαρά θέμα χρόνου να κλείσουν. Είναι αυτοί που σου λένε: «Αργήσατε. Έκλεισα αλλού.»

8.Πόσο άμεσα καλύπτεις τα αιτήματα του πελάτη σου;

Οι πελάτες, ειδικά στην Ελλάδα, έχουν μια τρομερή σχέση με τον παράγοντα «χρόνο». Επιθυμούν, εκτιμούν και είναι πρόθυμοι– είτε το λένε είτε όχι – να επιλέξουν μια επιχείρηση και να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα, όταν αισθάνονται ότι έχουν άμεση εξυπηρέτηση και γρήγορη ανταπόκριση. Όταν έχουν αυτό που θέλουν άμεσα. Αφού ξέρεις τι θέλουν, δώσ’ τους το. Ή έστω κάνε ότι τους το δίνεις.

9. Πόσο άμεσα καλύπτεις τα αιτήματα του πελάτη σου;

Οι πελάτες – γενικά – έχουν μια απέχθεια στη δυσκολία, στην ταλαιπωρία, στη μεγάλη προσπάθεια να κάνουν πράγματα μόνοι τους. Επιλέξτε, επομένως, διαδικασίες που να τους διευκολύνουν. Αν δεν θέλουν να κάνουν πράγματα μόνοι τους, αναλάβετε να τα κάνετε εσείς, με extra χρέωση φυσικά. Σας διαβεβαιώ πως δεν θα φέρουν αντίρρηση.

Γενικά, το μυστικό είναι να έχετε μια Πελατοκεντρική Φιλοσοφία και δείξτε Ενσυναίσθηση. Δεν υπάρχει ούτε ένας άνθρωπος πάνω στον πλανήτη που δεν εκτιμά αυτά τα δύο χαρακτηριστικά. Οι “9 λόγοι που δεν μπορείς να κλείσεις πελάτες” είμαι σίγουρη πως θα σας βοηθήσουν πολύ στο να αποφύγετε τα λάθη και να πετύχετε πολύ μεγάλη αύξηση του πελατολογίου και των κερδών σας, φυσικά.

Η Brand Name διοργανώνει 4 φορές το χρόνο το σεμινάριο VIP Online Business by LA όπου εξηγεί όλα τα παραπάνω και πολλά ακόμα ώστε να μην χάνετε ποτέ πελάτες! Στείλτε μας μήνυμα, για να κλείσετε θέση για τον επόμενο κύκλο σεμιναρίων!

Anastasia Laskaris

E-Reputation Expert

Ελπίζω να βρήκες το άρθρο μου διαφωτιστικό. Γράψε μου τη γνώμη σου και κάνε την εγγραφή σου στο newsletter μου, πατώντας ΕΔΩ , ώστε να λαμβάνεις στο mail σου παρόμοια άρθρα.

Για να δείς όλα τα άρθρα πάτησε ΕΔΩ.

Αν θεωρείς πως το συγκεκριμένο άρθρο μπορεί να φανεί χρήσιμο σε κάποιον γνωστό σου, μπορείς να του το προωθήσεις. 

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp
LinkedIn

Anastasia Laskaris BRAND NAME

office@brandname.com.gr

Online Reputation Manager (ORM)

Scroll to Top
Μετάβαση στο περιεχόμενο