Οι πελάτες σας ψάχνουν, σας βρίσκουν;
Πάντα πρέπει να έχετε κατά νου την πιο σημαντική ιδέα του επιχειρείν στο διαδίκτυο: «Την ίδια ώρα που εσείς ψάχνετε για πελάτες, την ίδια ώρα κι εκείνοι ψάχνουν για προϊόντα ή υπηρεσίες σαν τις δικές σας!» Αυτό είναι απολύτως βέβαιο. Οι πελάτες σας ψάχνουν. Σας βρίσκουν;
Για παράδειγμα, είστε Ψυχολόγος στην Γλυφάδα και έχετε το προσωπικό σας site. Αυτό είναι το πρώτο βήμα και φυσικά είναι τελείως απαραίτητο. Τόσο όσο και οι επαγγελματικές σας κάρτες.
Καταρχήν, γράψατε τις περιγραφές των υπηρεσιών σας. Έπειτα, δουλέψατε μήνες για την εμφάνισή και το περιεχόμενο του site σας μαζί με τους συνεργάτες σας. Τώρα, είναι η ώρα να προσεγγίσετε μέσω του διαδικτύου νέους πελάτες, εκτός συστάσεων. Αυτοί οι πελάτες υπάρχουν και ψάχνουν μέσω του διαδικτύου να βρουν κάποιον με την ειδικότητά σας στην περιοχή σας.
Για να γίνει αυτό, όταν οι πελάτες κάνουν αναζήτηση στο διαδίκτυο, θα πρέπει η ιστοσελίδα σας να εμφανιστεί στις πρώτες θέσεις. Κανένας πελάτες δεν ψάχνει μετά την τρίτη σελίδα, κι ακόμα και αυτοί που φτάνουν στην τρίτη είναι λίγοι.
Για να ανέβει όμως μία σελίδα ψηλά στις μηχανές αναζήτησης χρειάζεται χρόνος και εξαρτάται από πολλούς και διαφορετικούς παράγοντες. Όλους αυτούς τους παράγοντες πρέπει να βρείτε έναν επαγγελματία. Πρέπει να του έχετε εμπιστοσύνη και να ξέρετε ότι ξέρει τι κάνει. Εκείνος θα το φροντίσει η σελίδα σας να είναι σε πολύ καλή θέση! Μην επιλέξετε με μόνο κριτήριο την τιμή: μην επιλέξετε απαραίτητα τον πιο φτηνό,
Καταρχήν, τα τεχνικά θέματα είναι δουλειά της εταιρείας. Στόχος της είναι η εμφάνισή σας στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης. Οι χρήστες γκουγκλάροντας την ειδικότητά σας στην γεωγραφική σας περιοχή, πρέπει να σας βρίσκουν. Ο πιο άμεσος και αποδοτικός τρόπος για να γίνει αυτό, είναι τα Google Adwords.
Είναι το διαφημιστικό πρόγραμμα της Google που σας βοηθάει να προσεγγίσετε νέους πελάτες οι οποίοι είναι κοντά σας. Με το Google Adwords έχετε εσείς τον πλήρη έλεγχο του διαφημιστικού budget, ορίζοντας εσείς το ποσό που θέλετε να επενδύσετε.
Πληρώνετε μόνο στην περίπτωση που ένας χρήστης κάνει κλικ στην διαφήμιση σας (Pay per Click) και μπει στην ιστοσελίδα σας. Εκεί βλέπει τις υπηρεσίες σας, τα προσόντα σας και συλλέγει περισσότερες πληροφορίες οι οποίες αφορούν το βιογραφικό σας. Επίσης, βρίσκει την τοποθεσία του γραφείου σας, τα τηλέφωνα επικοινωνίας, τις ώρες και τις ημέρες λειτουργίας του.
Όσα χρήματα και να επενδύσετε, γιατί επένδυση είναι, η διαμόρφωση της προωθητικής σας ενέργειας στις μηχανές αναζήτησης πρέπει να γίνει με σωστό σχεδιασμό και σωστή στρατηγική για να έχει αποτέλεσμα.
Φυσικά η δημιουργία μιας διαφημιστικής καμπάνιας στην Google δεν είναι μια απλή υπόθεση. Στην Brand Name κάνουμε ανάλυση του ανταγωνισμού στην περιοχή σας και συζητάμε μαζί σας. Στόχος μας είναι πάντα η προσέγγιση των δικών σας αναγκών και στόχων. Έπειτα βρίσκουμε τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά με στόχο την καλύτερη δυνατή απόδοση στην προωθητική ενέργεια της επιχείρησής σας. Και τέλος, τις βάζουμε στο σωστό σημείο μέσα στο κείμενο της διαφήμισης.
Άλλωστε, η διαφήμιση στο διαδίκτυο σήμερα μπορεί να γίνει με λογικά χρηματικά ποσά. Αυτός είναι και ο στόχος μας στην Brand Name: το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με την μικρότερη δυνατή χρέωση. Η διαφήμιση μπορεί και οφείλει, κατά τη γνώμη μας, να γίνει με έξυπνους τρόπους. Βρίσκουμε το κοινό-στόχο σας, την συμπεριφορά του και τον καλύτερο τρόπο με τον οποίο θα σας βρει.
Η Brand Name μπορεί να γίνει ο καλύτερος “πωλητής” σας, αρκεί να πράξετε έξυπνα!!!