To 2023 σε μερικές μέρες φτάνει. Όλοι οι άνθρωποι, εντελώς αυθόρμητα, σαν να είμαστε προγραμματισμένοι μ’ αυτόν τον τρόπο, τις τελευταίες μέρες του χρόνου κάνουμε έναν απολογισμό της προηγούμενης χρονιάς και έναν προγραμματισμό για το τι θέλουμε να κάνουμε την νέα χρονιά. Βάζουμε κάποιους στόχους.
Όσο κι αν ισχυρίζονται πολλοί πως είναι κάπως «ξεπερασμένο» και πως τώρα πια ο κόσμος προτιμά άλλα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook συνεχίζει να κρατά τα ινία και τα στοιχεία που το αποδεικνύουν είναι πολλά:
Όπως και στον κανονικό κόσμο υπάρχουν απάτες, το ίδιο και πολύ περισσότερο υπάρχουν και στον διαδικτυακό κόσμο.
Όλοι έχετε ακούσει για το blogging λίγο έως πολύ. Μερικοί ίσως και να το έχετε δοκιμάσει! Ο περισσότερος κόσμος πάντως δεν ξέρει ούτε τι ακριβώς είναι, ούτε πως ακριβώς να το χρησιμοποιήσει για να φανεί χρήσιμο στην επαγγελματική του δραστηριότητά.
Στις επιχειρήσεις, όπως σε κάθε άλλο τομέα άλλωστε, το πιο σημαντικό προσόν είναι να παρακολουθεί κανείς τις εξελίξεις και να προσαρμόζεται γρήγορα στα νέα δεδομένα. Σε αντίθετη περίπτωση, οι εξελίξεις απλά τον προσπερνούν.
Η δημιουργία ενημερωτικών βίντεο πάνω στο αντικείμενό σας, η βιντεοσκόπηση του χώρου σας καθώς και των προϊόντων σας ή των υπηρεσιών σας, αποτελούν σημαντικό εργαλείο για το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ.
Την ίδια ώρα που εσείς ψάχνετε για πελάτες, την ίδια ώρα κι εκείνοι ψάχνουν για προϊόντα ή υπηρεσίες σαν τις δικές σας!» Αυτό είναι απολύτως βέβαιο
«Η λέξη «e-Reputation» είναι ένας γενικός όρος που εκφράζει την «ψηφιακή μας φήμη» στο Διαδίκτυο. Μόλις το όνομά μας αρχίσει να εμφανίζεται στο Διαδίκτυο, δημιουργεί μέρα με τη μέρα τη δική του διαδικτυακή φήμη.
Λόγω της παγκόσμια εξάπλωσης του κορωνοϊού όλο και περισσότεροι από εμας χρειάζεται πλέον να δουλεύουμε απ' το σπίτι, το οποίο, αντικειμενικά, δεν είναι και τόσο ευκολο.