Τι φταίει και δεν πετυχαίνεις τους στόχους σου

Αναρωτιέσαι μήπως συχνά τι φταίει και δεν πετυχαίνεις τους στόχους σου στην δουλειά; Το παθαίνουν πολύ να ξέρεις. Μιας και πλησιάζει το Πάσχα, σκέφτηκα πως είναι μια καλή στιγμή να μοιραστώ την εμπειρία μου μαζί σου πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.

Όντως, συχνά άνθρωποι που έρχονται στο γραφείο μου, μου κάνουν την συγκεκριμένη ερώτηση με απογοήτευση, με απόγνωση, με παράπονο. Πόσο απλή είναι η απάντηση και πόσο η ερώτηση ταλανίζει τόσους πολλούς ανθρώπους…

Αυτό που με στενοχωρεί περισσότερο απ’ όλα όμως είναι οι απαντήσεις που μου δίνουν όταν ρωτάω «Εσύ τι νομίζεις ότι φταίει;» Άλλος απαντάει ότι φταίει η κρίση, άλλος ότι είναι άτυχος, άλλος ότι το επάγγελμα του είναι πλέον ξεπερασμένο.

Φαντάζομαι πως με κάποιους από αυτούς ταυτίζεσαι. Θα ήθελα πραγματικά να μου γράψεις ποια είναι η δική σου άποψη και να το συζητήσουμε ή και να γίνει το επόμενο θέμα μας εδώ. Εγώ πάντως θα σου πω με ειλικρίνεια και απόλυτη βεβαιότητα ποιος είναι ο λόγος.

Εσύ! Ο τρόπος που αντιμετωπίζεις τις καταστάσεις και όχι οι ίδιες οι καταστάσεις. Ναι, υπάρχει κρίση. Είναι γεγονός. Το θέμα όμως είναι πως εσύ αντιμετωπίζεις την κρίση και δεν μιλάω για θεωρίες γεματο-άδειων ποτηριών. Μιλάω για απτές λύσεις στο πρόβλημά σου τις οποίες εφαρμόζω εδώ και χρόνια μαζί με τους ανθρώπους που μου κάνουν την τιμή να με εμπιστεύονται για να τους βοηθήσω με την επιχείρησή τους.

Θέλω να έχεις πάντα κατά νου πως δεν έχει σημασία με το προς τα που φυσάει, αλλά με το  πώς θα βάλεις στα πανιά σου. Όντως, οι εποχές έχουν αλλάξει. Το επιχειρείν έχει αλλάξει. Άλλαξε κι εσύ την πορεία σου. Είναι η μόνη λύση. Όσο και να ψάξεις δεν θα βρεις άλλη. Ή όποια κα να βρεις θα σχετίζεται με αυτήν την κεντρική ιδέα.

Ξέρεις για παράδειγμα πως στην εποχή μας πλέον, τα πάντα γύρω μας έχουν ψηφιοποιηθεί. Μην αργείς.

  • Ψηφιοποίησε την επιχείρησή σου.
  • Φτιάξε ένα δυνατό site ή ένα e-shop.
  • Μην ψάχνεις την πιο φτηνή λύση αλλά την πιο αποδοτική.
  • Αναβάθμισε το περιεχόμενό σου στα social media.
  • Φτιάξε μαζί με κάποιον επαγγελματία ένα digital marketing plan και ακολούθησέ το.
  • Όταν έχεις απορίες ζήτα βοήθεια από κάποιον που ξέρει. Που έχει πετύχει.
  • Μάθε περισσότερα για το που βρίσκονται πλέον οι πελάτες σου.
  • Μάθε νέους τρόπους να τους προσεγγίζεις.


Αυτό που μπορώ να σου πω με βεβαιότητα, είναι πως αν κάνεις όλα αυτά, θα διαπιστώσεις πως η κρίση είναι μια πραγματικότητα αλλά η ζωή δεν σταματά. Παρασέρνει κάθε εμπόδιο αρκεί να της δώσεις τα όπλα.

Θα χαρώ να μου στείλεις τα σχόλιά σου ή τους προβληματισμούς σου. Θα χαρώ να ξεκουραστείς κατά την διάρκεια των γιορτών και να πάρεις τον χρόνο σου ώστε να κάνεις τις δικές σου σκέψεις για το πως θα μπορούσες να αναπτύξεις την επιχείρησή σου και να μου στείλεις τις απορίες σου.

Εύχομαι από καρδιάς η Ανάσταση του Κυρίου να σηματοδοτήσει για σένα μια νέα περίοδο αναγέννησης στην  επαγγελματική αλλά και στην προσωπική σου ζωή – όπως ακριβώς γίνεται και στην φύση μετά το Πάσχα – στην οποία θα ήταν τιμή μου να είμαστε συνοδοιπόροι.

Ελπίζω να βρήκες το άρθρο μου διαφωτιστικό. Γράψε μου τη γνώμη σου και κάνε την εγγραφή σου στο newsletter μου, πατώντας ΕΔΩ , ώστε να λαμβάνεις στο mail σου παρόμοια άρθρα.

Για να δείς όλα τα άρθρα πάτησε ΕΔΩ.

Αν θεωρείς πως το συγκεκριμένο άρθρο μπορεί να φανεί χρήσιμο σε κάποιον γνωστό σου, μπορείς να του το προωθήσεις. 

Facebook
Twitter
Email
WhatsApp
LinkedIn

Anastasia Laskaris BRAND NAME

office@brandname.com.gr

Online Reputation Manager (ORM)

Scroll to Top
Μετάβαση στο περιεχόμενο