Threads: πρεμιέρα στην Ευρώπη!

  

Τον βασικό ανταγωνιστή του X (πρώην Twitter), την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Threads έφερε και στην Ευρώπη από την Πέμπτη 14/12 ο όμιλος Meta του Μαρκ Ζούκερμπεργκ, η οποία μέχρι σήμερα δεν ήταν διαθέσιμη στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Φυσικά, η πλατφόρμα λειτουργεί από τον Ιούλιο στον υπόλοιπο κόσμο. Ο όμιλος Meta όμως, προτίμησε να καθυστερήσει την άφιξή του στην ΕΕ. Ο λόγος; Να υπάρξει ο χρόνος για την μελέτη των επιπτώσεων των ευρωπαϊκών κανόνων.

Είναι το Threads το «νέο Twitter»;

Το Threads αποτελεί μια εφαρμογή που δημιούργησε η ομάδα του Instagram για τον διαμοιρασμό πληροφοριών με κείμενο. Προσφέρει έναν νέο, ξεχωριστό χώρο για δημόσιες συζητήσεις και ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο. Οι δημιουργοί του εργάζονται συνεχώς ώστε να γίνει το Threads συμβατό με τα ανοιχτά, διαλειτουργικά κοινωνικά δίκτυα. Αυτά είναι άλλωστε που θα διαμορφώσουν το μέλλον του διαδικτύου.

Για να ξεκινήσει κανείς με το Threads χρειάζεται απλά να χρησιμοποιήσει το λογαριασμό του στο Instagram για να συνδεθεί. Το όνομα χρήστη και η επαλήθευση στο Instagram είναι κοινά. Ο χρήστης όμως μπορεί και να προσαρμόσει το προφίλ του ειδικά για το Threads.

Πως λειτουργεί το Threads

Ακριβώς όπως στο Instagram, έτσι και με το Threads μπορεί ο χρήστης να ακολουθεί και να συνδέεται με φίλους-ακόλουθους και άλλους δημιουργούς. Επιπλέον, ο χρήστης του Threads μπορεί να ακολουθεί τα άτομα που ακολουθεί και στο Instagram, αλλά όχι μόνο. Τα βασικά χαρακτηριστικά προσβασιμότητας που είναι διαθέσιμα στο Instagram, είναι ενεργά και στο Threads. Χαρακτηριστικό παράδειγμα: η υποστήριξη αναγνώστη οθόνης και οι περιγραφές εικόνων με τεχνητή νοημοσύνη.

Όπως και το Instagram…

Η ροή στο Threads παρουσιάζει αναρτήσεις ατόμων που ακολουθεί ο χρήστης. Υπάρχει όμως και προτεινόμενο περιεχόμενο από νέους δημιουργούς που δεν έχει ανακαλύψει ακόμα ο χρήστης.

Οι αναρτήσεις μπορούν να έχουν μήκος έως 500 χαρακτήρες και να περιλαμβάνουν συνδέσμους, φωτογραφίες και βίντεο διάρκειας έως 5 λεπτών.

Ο χρήστης μπορεί εύκολα να μοιραστεί μια ανάρτηση στο Threads στο Instagram story. Μπορεί επίσης να μοιραστεί την ανάρτησή του ως σύνδεσμο σε οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα επιλέξει.

Το Threads είναι ο «δολοφόνος» του Twitter;

O ιδρυτής του Facebook και της Meta, Μαρκ Ζούκερμπεργκ δεν έκρυψε ποτέ την πρόθεσή του να αποκαθηλώσει το Twitter. Το Twitter αποτελεί κεντρικό προορισμό της δημόσιας συζήτησης και ως εκ τούτου έχει ένα σημαντικό ρόλο στα πράγματα.

Το Theads λοιπόν, μοιάζει πολύ στη λειτουργία του με το Twitter, δίνοντας έμφαση σε δημόσιες συζητήσεις με άλλους χρήστες. Οι χρήστες  μπορούν να ακολουθούν όποιον επιθυμούν, όπως και στο Instagram.

Κάποιοι ειδικοί εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης χαρακτήρισαν το πόνημα του Ζούκερμπεργκ «φονιά του Twitter». Και έχουν δίκιο. Ο δημιουργός του Facebook δεν άφησε ανεκμετάλλευτο το γεγονός των εσωτερικών προβλημάτων που αντιμετώπισε η εταιρεία του Twitter. Μετά την εξαγορά της δημοφιλούς πλατφόρμας από τον Ελον Μασκ, ο αμφιλεγόμενος μεγιστάνας προχώρησε σε μια σειρά τροποποιήσεων. Οι τροποποιήσεις αυτές όμως, δυσαρέστησαν μεγάλη μερίδα χρηστών του Twitter. Μια από αυτές μάλιστα, επέτρεψε την επάνοδο διά βίου αποκλεισθέντων λογαριασμών, όπως αυτός του Ντόναλντ Τραμπ.

O Ζούκερμπεργκ κεφαλαιοποίησε τα προβλήματα του αντιπάλου του

Επίσης, ο Μασκ επέβαλε όριο στον αριθμό μηνυμάτων (tweet) που θα μπορούν να διαβάζουν οι χρήστες. Το αφεντικό του Twitter είπε ότι πήρε την απόφαση αυτή προκειμένου να αντιμετωπίσει το φαινόμενο «άντλησης» των δεδομένων του Twitter από άλλες εταιρείες.

Η επιβολή του «ορίου ανάγνωσης μηνυμάτων» κατέστησε την εφαρμογή άχρηστη για πολλούς. Όλη αυτή η αναταραχή στο Twitter πρόσφερε στον Ζούκερμπεργκ το άνοιγμα που αναζητούσε για να λανσάρει τη Threads. Εν περιλήψει, κεφαλαιοποίησε λοιπόν τα προβλήματα του αντιπάλου του.

Η νέα εφαρμογή κέντρισε αμέσως το ενδιαφέρον της ψηφιακής κοινότητας. Και σίγουρα ο ιδρυτής του Facebook δεν θα σταματήσει εδώ. Έχει μπει ήδη στην κούρσα της τεχνητής νοημοσύνης και την παρουσίαση της metaverse.

Ελπίζω να βρήκες το άρθρο μου διαφωτιστικό. Γράψε μου τη γνώμη σου και κάνε την εγγραφή σου στο newsletter μου, πατώντας ΕΔΩ , ώστε να λαμβάνεις στο mail σου παρόμοια άρθρα. Για να δείς όλα τα άρθρα πάτησε ΕΔΩ. Αν θεωρείς πως το συγκεκριμένο άρθρο μπορεί να φανεί χρήσιμο σε κάποιον γνωστό σου, μπορείς να του το προωθήσεις.

Anastasia Laskaris BRAND NAME

[email protected]

Online Reputation Manager (ORM)

+30 210 4414 889

+30 697 881 7623

Κύλιση στην κορυφή