Εσάς ποιος είναι ο διαφημιστικός σας στόχος;

  

Πριν προχωρήσετε σε οποιαδήποτε διαφήμιση, το σημαντικό είναι να επιλέξετε τον διαφημιστικό σας στόχο. 

Όταν ρωτάω τους πελάτες μου, η απάντηση είναι πάντα μία: περισσότεροι πελάτες.

Φυσικά! Και ο δικός μας στόχος είναι αυτός. Μην πέφτετε όμως στην παγίδα να κάνετε την πώληση αυτοσκοπό, γιατί αυτό το κοινό σας το αντιλαμβάνεται και δεν το επιβραβεύει.

Δεν θα προχωρήσουν ποτέ σε αγορά αν ταυτόχρονα δεν φροντίσετε να αυξήσετε την κινητικότητα του site σας, την αύξηση της αλληλεπίδρασης με το κοινό σας και την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας.

Ας δούμε λοιπόν ποιοι είναι οι στόχοι που έχετε να φροντίσετε και πώς μπορείτε να βελτιώσετε τον κάθε στόχο:

1. Αύξηση των πωλήσεων

✓ Για να αυξήσετε τις online αγορές μην ξεχάσετε να εγκαταστήστε το Pixel της Meta πριν ξεκινήσετε.

Αν έχετε e-shop

✓ Προτρέψτε τους χρήστες να σας στείλουν μήνυμα για να ζητήσουν πληροφορίες ή για να κάνουν παραγγελίες.

✓ Χρησιμοποιήστε μια φόρμα, για να συλλέξετε leads στοιχεία επικοινωνίας από υποψήφιους πελάτες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Φυλάξτε αυτήν την λίστα σαν κόρη οφθαλμού. Θα βοηθήσει αφάνταστα στο e-mail marketing.

Αν πουλάτε υπηρεσίες

✓ Ενθαρρύνετε τους χρήστες να κλείσουν μια συνάντηση μαζί σας κατευθύνοντάς τους στην σελίδα επικοινωνίας του site σας.

✓ Παρακινήστε τους χρήστες σας στείλουν μήνυμα για να ζητήσουν πληροφορίες ή για να κλείσουν ραντεβού.

✓ Ενθαρρύνετε τους χρήστες να καλέσουν στο τηλέφωνο της επιχείρησής σας ή στο κινητό σας.

✓ Χρησιμοποιήστε μια φόρμα, για να συλλέξετε leads στοιχεία επικοινωνίας από υποψήφιους πελάτες που ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες σας. Φυλάξτε αυτήν την λίστα σαν κόρη οφθαλμού. Θα βοηθήσει αφάνταστα στο e-mail marketing.

2. Αύξηση της κίνησης του site σας

✓ Κατεύθυνση στο site

Βοηθήστε υποψήφιους πελάτες να μάθουν για την επιχείρησή σας, κατευθύνοντάς τους στον ιστότοπό σας. Αυτό θα αυξήσει το traffic και θα βοηθήσει το site να ανέβει σε υψηλότερες θέσεις στην Google.

✓ Κατεύθυνση σε συγκεκριμένη σελίδα τουsite

Βοηθήστε υποψήφιους πελάτες να μάθουν περισσότερα για την επιχείρηση, για συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες σας, κατευθύνοντάς τους σε μια συγκεκριμένη σελίδα του ιστότοπού σας.

3. Αύξηση τηςΑλληλεπίδρασης

Χρησιμοποιήστε τα μηνύματα για να έρθετε σε επαφή με πελάτες και ταυτόχρονα να συγκεντρώσετε παραγγελίες ή ραντεβού.

Μην ξεχνάτε να απαντάτε στα πάντα: κριτικές, σχόλια, μηνύματα κλπ.

4. Αναγνωρισιμότητα

✓ Δημιουργία Βίντεο

Αναδείξτε την επιχείρησή σας με εντυπωσιακό τρόπο, προβάλλοντας μια διαφήμιση με βίντεο και εμφανίζοντάς τη σε χρήστες που είναι πιθανότερο να τους ενδιαφέρει.

✓ Προωθήστε την επιχείρησή σας τοπικά αν έχετε κατάστημα

Ενισχύστε την αναγνωρισιμότητα και προσελκύστε περισσότερους επισκέπτες στο κατάστημα, στοχεύοντας χρήστες κοντά στην τοποθεσία της επιχείρησής σας.

✓ Αποκτήστε περισσότερα “Μου αρέσει!” στη Σελίδα σας

Δημιουργήστε μια ισχυρή βάση ακόλουθων και ανακαλύψτε νέους θαυμαστές, δημιουργώντας μια προώθηση που βοηθάει περισσότερους χρήστες να βρουν τη Σελίδα σας και να δηλώσουν ότι τους αρέσει.

• Θέλετε να κάνετε κι εσείς μία σούπερ επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια που θα σας φέρει αποτελέσματα από την πρώτη μέρα; Κλείστε μία Δωρεάν Διαδικτυακή Ενημέρωση μαζί μου ΕΔΩ

• Δείτε εντυπωσιακά αποτελέσματα διαφημίσεών μας ΕΔΩ 

advertising-goal-laptop-image
Ελπίζω να βρήκες το άρθρο μου διαφωτιστικό. Γράψε μου τη γνώμη σου και κάνε την εγγραφή σου στο newsletter μου, πατώντας ΕΔΩ , ώστε να λαμβάνεις στο mail σου παρόμοια άρθρα. Για να δείς όλα τα άρθρα πάτησε ΕΔΩ. Αν θεωρείς πως το συγκεκριμένο άρθρο μπορεί να φανεί χρήσιμο σε κάποιον γνωστό σου, μπορείς να του το προωθήσεις.

Anastasia Laskaris BRAND NAME

[email protected]

Online Reputation Manager (ORM)

+30 210 4414 889

+30 697 881 7623

Κύλιση στην κορυφή