Project

Business Growth

Η Business Growth παρέχει υπηρεσίες που στοχεύουν σε άτομα με επιχειρηματικά ενδιαφέροντα, όπως επιχειρηματίες ή άτομα που επιθυμούν να εισέλθουν στον επιχειρηματικό κόσμο. Η εταιρεία αυτή απευθύνεται σε άτομα που αναζητούν καθοδήγηση και στρατηγική για την ανάπτυξη των επιχειρηματικών τους δραστηριοτήτων, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, καθώς και σε άτομα και που έχουν τη διάθεση να επενδύσουν σε ευέλικτες μορφές επιχειρήσεων ή  να βελτιώσουν την ήδη υπάρχουσα επιχειρηματική τους απόδοση.  

Η Business Growth επιδίωκε να προσελκύσει ποιοτικά leads από άτομα με ενδιαφέρον για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες, στοχεύοντας στην ανάπτυξη του πελατολογίου της. Χρειαζόταν μια αποτελεσματική στρατηγική διαφήμισης στα social media που θα διασφάλιζε τη συλλογή στοχευμένων leads, δηλαδή ατόμων που πραγματικά επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν επιχειρηματικά. Παράλληλα, η επιχείρηση είχε την ανάγκη για βελτιστοποίηση του διαφημιστικού budget, με στόχο τη διατήρηση του κόστους ανά lead σε χαμηλά επίπεδα, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα τη μέγιστη δυνατή απόδοση επένδυσης. Τέλος, καθώς δεν υπήρχε προηγούμενος διαφημιστικός λογαριασμός, μας ζητήθηκε η δημιουργία και η πλήρης διαχείριση μιας Facebook Leads Ads καμπάνιας από το μηδέν, ώστε να επιτευχθεί η ιδανική στόχευση και να διαμορφωθεί μια αποδοτική στρατηγική προσέλκυσης πελατών. 

Αφού φτιάξαμε επαγγελματικό λογαριασμό, σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε μια καμπάνια 9 και 14 ημερών αντίστοιχα, με budget 10€ την ημέρα, στοχεύοντας το κατάλληλο κοινό στο Λονδίνο και σε όλη την Ελλάδα. Στην καμπάνια αυτή, χρησιμοποιήσαμε δύο διαφορετικές διαφημίσεις για το Λονδίνο και την Ελλάδα, για να είναι προσαρμοσμένες στα διαφορετικά χαρακτηριστικά του κοινού των δύο χωρών. Στη διαφήμιση στο Λονδίνο, εστιάσαμε σε άτομα που είχαν επαγγελματικά ενδιαφέροντα και ήταν πιθανό να επιθυμούσαν να αναπτύξουν τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες, ενώ στη διαφήμιση στην Ελλάδα, ο στόχος ήταν παρόμοιος, αλλά η καμπάνια επικεντρώθηκε σε ένα διαφορετικό κοινό με λιγότερη εμπειρία στον επιχειρηματικό τομέα. Η στρατηγική μας βασίστηκε στη δυναμική προσαρμογή της διαφήμισης με βάση τα δεδομένα απόδοσης, προκειμένου να βελτιστοποιήσουμε τα αποτελέσματα και να διασφαλίσουμε τη συλλογή ποιοτικών leads. Συγκεκριμένα, από την πρώτη κιόλας ημέρα της καμπάνιας, παρακολουθούσαμε στενά τα βασικά metrics, ενώ τροποποιήσαμε αρκετές φορές τα κείμενα και τις εικόνες της διαφήμισης, ώστε να αυξήσουμε την αλληλεπίδραση και το engagement. 

Στην περίπτωση του Λονδίνου, το κόστος ανά lead ήταν 8,19€, ενώ στην Ελλάδα το κόστος ήταν σημαντικά χαμηλότερο, μόλις 0,54€ ανά lead, γεγονός που αποδεικνύει την αποτελεσματικότητα της στόχευσης και της στρατηγικής μας. Η συνεχής παρακολούθηση και βελτιστοποίηση της καμπάνιας διασφάλισε ότι οι συμπληρωμένες φόρμες προήλθαν από άτομα με πραγματικό ενδιαφέρον, βελτιώνοντας έτσι την ποιότητα των leads και διασφαλίζοντας τη μέγιστη απόδοση του budget. 

Η Business Growth επιδίωκε να προσελκύσει ποιοτικά leads από άτομα με ενδιαφέρον για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες, στοχεύοντας στην ανάπτυξη του πελατολογίου της. Χρειαζόταν μια αποτελεσματική στρατηγική διαφήμισης στα social media που θα διασφάλιζε τη συλλογή στοχευμένων leads, δηλαδή ατόμων που πραγματικά επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν επιχειρηματικά. Παράλληλα, η επιχείρηση είχε την ανάγκη για βελτιστοποίηση του διαφημιστικού budget, με στόχο τη διατήρηση του κόστους ανά lead σε χαμηλά επίπεδα, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα τη μέγιστη δυνατή απόδοση επένδυσης. Τέλος, καθώς δεν υπήρχε προηγούμενος διαφημιστικός λογαριασμός, μας ζητήθηκε η δημιουργία και η πλήρης διαχείριση μιας Facebook Leads Ads καμπάνιας από το μηδέν, ώστε να επιτευχθεί η ιδανική στόχευση και να διαμορφωθεί μια αποδοτική στρατηγική προσέλκυσης πελατών. 

Αφού φτιάξαμε επαγγελματικό λογαριασμό, σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε μια καμπάνια 9 και 14 ημερών αντίστοιχα, με budget 10€ την ημέρα, στοχεύοντας το κατάλληλο κοινό στο Λονδίνο και σε όλη την Ελλάδα. Στην καμπάνια αυτή, χρησιμοποιήσαμε δύο διαφορετικές διαφημίσεις για το Λονδίνο και την Ελλάδα, για να είναι προσαρμοσμένες στα διαφορετικά χαρακτηριστικά του κοινού των δύο χωρών. Στη διαφήμιση στο Λονδίνο, εστιάσαμε σε άτομα που είχαν επαγγελματικά ενδιαφέροντα και ήταν πιθανό να επιθυμούσαν να αναπτύξουν τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες, ενώ στη διαφήμιση στην Ελλάδα, ο στόχος ήταν παρόμοιος, αλλά η καμπάνια επικεντρώθηκε σε ένα διαφορετικό κοινό με λιγότερη εμπειρία στον επιχειρηματικό τομέα. Η στρατηγική μας βασίστηκε στη δυναμική προσαρμογή της διαφήμισης με βάση τα δεδομένα απόδοσης, προκειμένου να βελτιστοποιήσουμε τα αποτελέσματα και να διασφαλίσουμε τη συλλογή ποιοτικών leads. Συγκεκριμένα, από την πρώτη κιόλας ημέρα της καμπάνιας, παρακολουθούσαμε στενά τα βασικά metrics, ενώ τροποποιήσαμε αρκετές φορές τα κείμενα και τις εικόνες της διαφήμισης, ώστε να αυξήσουμε την αλληλεπίδραση και το engagement. 

Στην περίπτωση του Λονδίνου, το κόστος ανά lead ήταν 8,19€, ενώ στην Ελλάδα το κόστος ήταν σημαντικά χαμηλότερο, μόλις 0,54€ ανά lead, γεγονός που αποδεικνύει την αποτελεσματικότητα της στόχευσης και της στρατηγικής μας. Η συνεχής παρακολούθηση και βελτιστοποίηση της καμπάνιας διασφάλισε ότι οι συμπληρωμένες φόρμες προήλθαν από άτομα με πραγματικό ενδιαφέρον, βελτιώνοντας έτσι την ποιότητα των leads και διασφαλίζοντας τη μέγιστη απόδοση του budget. 

Κύλιση στην κορυφή