Project
New e-start
Η Ιωάννα και η ομάδα της αποτελούν έναν αναπτυσσόμενο οργανισμό που ειδικεύεται στην επαγγελματική ανάπτυξη και την επιχειρηματική συμβουλευτική. Στόχος της εταιρείας τους, new e-start, είναι να προσφέρει εξατομικευμένες και απόλυτα προσαρμοσμένες υπηρεσίες όπως εξατομικευμένο coaching, στρατηγική ανάπτυξης & επιτυχίας, συμβουλευτική για κατάκτηση στόχων, εκπαίδευση σε σύγχρονες τεχνικές πωλήσεων κ.α. προκειμένου να βοηθήσει άτομα να ξεπεράσουν τα εμπόδια και να επιτύχουν επαγγελματικά, αλλά και προσωπικά.

Η εταιρεία επιδίωκε να ενισχύσει τη συνολική της διαδικτυακή παρουσία στην αγορά, εστιάζοντας στη βελτίωση της εταιρικής της εικόνας και αξιοπιστίας, προκειμένου να αναδείξει τη βαθιά γνώση, την εμπειρία και την εξειδίκευση της ομάδας.
Παράλληλα, στόχος ήταν η δημιουργία μιας ισχυρότερης σύνδεσης με τους πελάτες, προωθώντας μια πιο άμεση και ουσιαστική επικοινωνία μέσα από περιεχόμενο και μηνύματα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους.
Τέλος, βασική προτεραιότητα αποτέλεσε η ανάδειξη της υψηλής ποιότητας των υπηρεσιών της εταιρείας, προβάλλοντας τα οφέλη της συνεργασίας με την ομάδα και την αξία που προσφέρει στους επαγγελματίες για την επίτευξη των επιχειρηματικών τους στόχων.
Για να επιτύχουμε τους στόχους της εταιρείας, αναπτύξαμε μια ολοκληρωμένη καμπάνια Facebook Leads Ads, σχεδιασμένη να προσελκύσει το κατάλληλο κοινό. Ξεκινήσαμε, λοιπόν, με τη δημιουργία και βελτιστοποίηση του εταιρικού προφίλ της new e-start στα social media, προκειμένου να αναδείξουμε την εμπειρία και τις εξειδικευμένες υπηρεσίες της ομάδας.
Παράλληλα, προχωρήσαμε στην κατασκευή και ρύθμιση ενός επαγγελματικού διαφημιστικού λογαριασμού, για να διασφαλίσουμε τη βέλτιστη στόχευση των διαφημίσεων. Μάλιστα, για τη μέγιστη αποτελεσματικότητα της καμπάνιας, φροντίσαμε να κάνουμε στοχευμένη επιλογή κοινού, λαμβάνοντας υπόψη δημογραφικά τα στοιχεία, τα ενδιαφέροντα και τις επιχειρηματικές ανάγκες των χρηστών, ώστε να προσεγγίσουμε άτομα που πραγματικά χρειάζονταν τις υπηρεσίες της Ιωάννας και της ομάδας της.
Τέλος, όπως σε όλες τις περιπτώσεις παρακολουθούσαμε διαρκώς την απόδοση της καμπάνιας, προχωρώντας σε συνεχείς αναλύσεις και προσαρμογές για να εξασφαλίσουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.
Η καμπάνια που πραγματοποιήσαμε σημείωσε σημαντική επιτυχία, φέρνοντας υψηλής ποιότητας leads με εξαιρετικό κόστος. Συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα ήταν τα εξής:
- Διάρκεια Καμπάνιας: 92 ημέρες
- Συνολικό Budget: 84€
- Συνολικά Leads: 134
- Κόστος ανά Lead: 0,63€
Μέσα σε 92 ημέρες, η εταιρεία επένδυσε μόλις 84€, επιτυγχάνοντας 134 νέες επαφές, δηλαδή πιθανούς πελάτες που ενδιαφέρονται πραγματικά για τις υπηρεσίες της. Αυτό μεταφράζεται σε ένα εξαιρετικά χαμηλό κόστος ανά lead, μόλις 0,63€, το οποίο είναι εντυπωσιακά αποδοτικό για την αγορά και τον κλάδο δραστηριοποίησης της εταιρείας.
Αυτά τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η καμπάνια προσέλκυσε το σωστό κοινό, διασφαλίζοντας όχι μόνο την αύξηση των leads, αλλά και την ενίσχυση της εταιρικής εικόνας και αξιοπιστίας της εταιρείας. Έτσι, η Ιωάννα και η ομάδα της κατάφεραν να αυξήσουν τη ροή νέων πελατών τους με εξαιρετικά οικονομικό τρόπο.