Project

Χρώμα & Μεράκι

Η Χρώμα & Μεράκι είναι μια εταιρεία με πολυετή εμπειρία στον χώρο των ελαιοχρωματισμών και μικροεπισκευών, που προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις για την ανανέωση εσωτερικών και εξωτερικών χώρων. Η εταιρεία δίνει μεγάλη έμφαση στην ποιότητα, την αξιοπιστία και την προσαρμοσμένη εξυπηρέτηση, ενώ στόχος της είναι να βοηθήσει τους πελάτες της να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και την αισθητική τους. 

Η Χρώμα & Μεράκι επιδίωκε να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητά της και να αυξήσει τον αριθμό των εισερχόμενων leads, στοχεύοντας σε άτομα που αναζητούν επαγγελματικές υπηρεσίες ελαιοχρωματισμού είτε για τον επαγγελματικό τους χώρο είτε για το σπίτι τους. Η εταιρεία επιθυμούσε να δημιουργήσουμε μαζί μια στοχευμένη digital marketing στρατηγική που θα της επέτρεπε να αποκτήσει νέους πελάτες με το καλύτερο δυνατό κόστος ανά lead. 

Για να ικανοποιηθούν τα αιτήματα της εταιρείας αναπτύξαμε και υλοποιήσαμε μια στοχευμένη Facebook Leads Ads καμπάνια, η οποία έτρεξε για 61 ημέρες με budget 66€ συνολικά. Αρχικά, ανοίξαμε και ρυθμίσαμε έναν επαγγελματικό διαφημιστικό λογαριασμό στο Facebook Ads Manager, διασφαλίζοντας ότι όλες οι παραμετροποιήσεις ήταν σωστές για τη συλλογή και παρακολούθηση των leads.

Στη συνέχεια, συνδέσαμε τη διαφήμιση με την ιστοσελίδα της εταιρείας, χρησιμοποιώντας το Facebook Pixel, για να παρακολουθούμε τη συμπεριφορά των επισκεπτών και να προσαρμόζουμε τις καμπάνιες ανάλογα με την απόδοσή τους. Αφού καθορίσαμε με ακρίβεια το κοινό-στόχο, λαμβάνοντας υπόψη γεωγραφικά, δημογραφικά και συμπεριφορικά κριτήρια, ώστε να προσελκύσουμε ενδιαφερόμενους πελάτες που πραγματικά χρειάζονται τις υπηρεσίες της εταιρείας, σχεδιάσαμε προσεκτικά τα δημιουργικά στοιχεία της διαφήμισης, με visuals και κείμενα που τραβούν την προσοχή.

Τέλος, όπως κάθε φορά καθημερινά αναλύαμε τα δεδομένα απόδοσης και προσαρμόζαμε τη στρατηγική μας για να επιτύχουμε το καλύτερο δυνατό κόστος ανά lead. 

 

Η στρατηγική μας είχε εντυπωσιακή απόδοση, εξασφαλίζοντας χαμηλό κόστος ανά κλήση και σημαντικό αριθμό νέων εισερχόμενων leads.  Συγκεκριμένα στην καμπάνια αυτή είχαμε τα παρακάτω αποτελέσματα: 

Συνολικό budget: 66€  

Διάρκεια καμπάνιας: 61 ημέρες  

Συνολικές κλήσεις (Calls): 49  

Κόστος ανά κλήση (Call): 1,36€ 

 

Κύλιση στην κορυφή